-
Blz. 1
Jaarstukken Dantumadiel 2024
-
Blz. 2
Programma’s
-
Blz. 3
Voorwoord
-
Blz. 4
Voorwoord
-
Blz. 5
Inleiding
-
Blz. 6
Inleiding
-
Blz. 7
Rekeningresultaat
-
Blz. 8
Inleiding
-
Blz. 9
Rekeningresultaat
-
Blz. 10
Toelichting op verschillen in resultaat
-
Blz. 11
Programma 1: Ynwenner en Bestjoer
-
Blz. 12
Waar gaat programma 1 'Ynwenner en Bestjoer' over?
-
Blz. 13
Doelen
-
Blz. 14
101.1 De dienstverlening op het zelfde niveau behouden ondanks ontvlechting
-
Blz. 15
101.1.1 Klant in Focus Tool gebruiken om de klanttevredenheid voor en na ontvlechting te meten.
-
Blz. 16
101.1.2 Één loket aanbieden voor dienstverlening richting inwoners en ondernemers voor afhandeling van het grootste gedeelte van de vragen.
-
Blz. 17
101.1.3 Voor elke inwoner en ondernemer een passend kanaal aanbieden om contact te zoeken met de gemeente (digitaal of fysiek).
-
Blz. 18
101.2 Aantrekkelijk werkgever worden in de nieuwe organisatie
-
Blz. 19
101.2.1 Traineeships bieden en talent tot bloei laten komen.
-
Blz. 20
101.2.2 Secundaire arbeidsvoorwaarden aantrekkelijk maken.
-
Blz. 21
101.2.3 Enthousiasmeren van studenten van de diverse scholen (LBO, MBO, HBO) in de regio.
-
Blz. 22
101.2.4 Rol voor hogescholen bieden in de opbouw van de organisatie.
-
Blz. 23
101.2.5 Een werkomgeving creëren waarin werknemers zich kunnen ontplooien.
-
Blz. 24
102.1 Veilige woon- en leefomgeving versterken
-
Blz. 25
102.1.1 Project veilig buitengebied uitvoering geven (gericht op ondermijning)
-
Blz. 26
102.1.2 Project bedrijventerreinen (gericht op ondermijning)
-
Blz. 27
102.1.3 Biboscan uitvoering geven.
-
Blz. 28
102.1.4 Signaaltafel bijeenkomsten uitvoering geven.
-
Blz. 29
102.1.5 Meerjarige visie ontwikkelen op inzet en prioritering toezichthouders publiek domein.
-
Blz. 30
102.1.6 Voorkomen jeugdoverlast door inzet jeugdboa en stakeholders.
-
Blz. 31
103.1 Burgerparticipatie faciliteren waar nodig en te handelen vanuit de ja mits houding
-
Blz. 32
103.1.1 Proces voor participatie verbeteren door duidelijke kaders vast te leggen.
-
Blz. 33
103.1.2 Memo Contactmomenten in de praktijk brengen.
-
Blz. 34
104.1 Robuuste financiële positie behouden zowel incidenteel als structureel
-
Blz. 35
104.1.1 Lange termijn visie opstellen financiële situatie.
-
Blz. 36
104.1.2 Beheersbaar houden van de exploitatiekosten van de organisatie te benchmarken aan de huidige kosten van de centrumregeling.
-
Blz. 37
104.1.3 Meetbaar maken in samenwerking met financiën (dashboard)
-
Blz. 38
Beleidsdocumenten
-
Blz. 39
Verbonden partijen
-
Blz. 40
Uniforme beleidsindicatoren
-
Blz. 41
Overzicht baten en lasten
-
Blz. 42
Toelichting op de verschillen
-
Blz. 43
Programma 2: Mienskip
-
Blz. 44
Waar gaat programma 2 ‘Mienskip’ over?
-
Blz. 45
Doelen
-
Blz. 46
201.1 Sociale samenhang behouden en waar nodig en mogelijk versterken.
-
Blz. 47
201.1.1 Ondersteunen en versterken van initiatieven uit de lokale samenleving.
-
Blz. 48
201.1.2 DOM’s doorontwikkelen naar structurele werkwijze (dorpsbudgetten).
-
Blz. 49
201.1.3 Onderzoeken hoe we jongeren kunnen betrekken bij gemeentelijke beslissingen.
-
Blz. 50
201.1.4 Implementeren van het nieuwe welzijnsbeleid.
-
Blz. 51
202.1 De maatschappelijke voorzieningen in de dorpskernen toekomstbestendig, betaalbaar en bereikbaar te maken en waar nodig te verbeteren.
-
Blz. 52
202.1.1 Onze sportaccommodaties toekomstbestendig maken (o.a. vervangen in Feanwâlden).
-
Blz. 53
202.1.2 Verenigingen en dorpshuizen ondersteunen bij het toekomstbestendig maken van hun accommodaties.
-
Blz. 54
202.1.3 Meer ruimte bieden voor uitdagende speel- en sportvoorzieningen en bewegen in de openbare ruimte.
-
Blz. 55
202.1.4 Het IHP doorontwikkelen en uitvoering geven aan de planning.
-
Blz. 56
202.1.5 Actieve financiële inspanning voor financiering brede school in Feanwalden.
-
Blz. 57
202.1.6 Volgens ANNO voorstel pilots met bloeizones in de dorpen ontwikkelen.
-
Blz. 58
203.1 In 2025 is het aanbod van culturele activiteiten in Dantumadiel met 10% toegenomen t.o.v. 2022
-
Blz. 59
203.1.1 Aanjaagregeling Cultuur beter onder de aandacht van de inwoners brengen.
-
Blz. 60
203.1.2 Culturele mogelijkheden, zowel actief als passief, voor jongeren vergroten en beter faciliteren ( poppodium, festival, jeugdtheater)
-
Blz. 61
203.1.3 Volwassenfonds sport en cultuur promoten (is nu een pilot, zo mogelijk permanent maken).
-
Blz. 62
203.1.4 In het kader van preventie sport- en cultuuractiviteiten aanbieden aan jongeren (buurtsportcoaches en jongerenwerkers).
-
Blz. 63
203.1.5 It organisearjen fan in Fryske wike mei de Anno-gemeenten.
-
Blz. 64
203.1.6 It organisearjen fan in jierliks weromkommende aktiviteit yn it basisûnderwiis oangeande it Frysk.
-
Blz. 65
203.2 Onze jongeren meer en structureler de kans bieden om hun talenten volledig te ontwikkelen
-
Blz. 66
203.2.1 Faciliteren en stimuleren van projecten gericht op talentontwikkeling ( zoals het project bouwen aan ambitie).
-
Blz. 67
203.2.2 Uitvoering geven, evalueren en doorontwikkelen van het ‘Project tiid foar aksje, waai mar mei’ en project Maatschappelijke Diensttijd.
-
Blz. 68
Beleidsdocumenten
-
Blz. 69
Verbonden partijen
-
Blz. 70
Uniforme beleidsindicatoren
-
Blz. 71
Overzicht baten en lasten
-
Blz. 72
Toelichting op de verschillen
-
Blz. 73
Programma 3: Soarch en Wolwêzen
-
Blz. 74
Waar gaat programma 3 ‘Soarch en Wolwêzen’ over?
-
Blz. 75
Doelen
-
Blz. 76
301.1 Zelfredzaamheid vergroten van onze zorgbehoeftige inwoners.
-
Blz. 77
301.1.1 Ontwikkelen vrijwilligersvervoer
-
Blz. 78
301.1.2 Implementatie nieuw welzijnsbeleid (inclusief jongerenwerk) met doarpsomtinkers en doarpsmoetingsplakken.
-
Blz. 79
301.1.3 Jeugdhulp op scholen verder uitbreiden.
-
Blz. 80
301.1.4 Inzetten van het gezinsplan bij jeugdhulp
-
Blz. 81
301.1.5 Meer bewustwording creëren laaggeletterdheid binnen onze organisatie.
-
Blz. 82
301.1.6 Extra inzet op (digi)taalvaardigheid via bibliotheken.
-
Blz. 83
301.2 Aantoonbare verschuiving realiseren van duurdere zorgtrajecten naar goedkopere vormen van zorg.
-
Blz. 84
301.2.1 Fraude in WMO en Jeugd actiever bestrijden.
-
Blz. 85
301.2.2 Opvoedingsondersteuning toegankelijker en laagdrempeliger aanbieden
-
Blz. 86
301.2.3 Extra inzet op gezonde levensstijl voor volwassenen.
-
Blz. 87
301.2.4 Vrijetijdsbesteding aanbieden aan jongeren als preventie door middel van sport en cultuur (buurtsportcoaches en jongerenwerkers). + preventieakkoord.
-
Blz. 88
302.1 Streven naar een samenleving waarbij iedereen kan participeren ondanks hun financiële positie. Dit willen we bereiken door het vaststellen van het actieplan armoede- en schuldenbeleid waarin we concrete acties opnemen om dit doel te bereiken.
-
Blz. 89
302.1.1 Uitvoeren van de acties in het actieplan armoede- en schuldenbeleid, waaronder project Energiearmoede ook een plaats heeft.
-
Blz. 90
Beleidsdocumenten
-
Blz. 91
Verbonden partijen
-
Blz. 92
Uniforme beleidsindicatoren
-
Blz. 93
Overzicht baten en lasten
-
Blz. 94
Toelichting op de verschillen
-
Blz. 95
Programma 4: Wurk, Bedriuw en Rekreaasje
-
Blz. 96
Waar gaat programma 4 ‘Wurk, Bedriuw en Rekreaasje’ over?
-
Blz. 97
Doelen
-
Blz. 98
402.1 Vergroten van ondernemerstevredenheid
-
Blz. 99
402.1.1 Conform Convenant Bedrijventerreinen bedrijfskavels aanbieden.
-
Blz. 100
402.1.2 Betrekken ondernemers bij bereikbaarheid: onderzoek naar nieuwe westelijke Ontsluitingsweg Westereen.
-
Blz. 101
402.1.3 Afronden detailhandelsvisie.
-
Blz. 102
402.1.4 In 2025 onderzoek uitvoeren naar behoefte zondagsopenstelling
-
Blz. 103
403.1 De arbeidsparticipatie van kwetsbare groepen zoals praktijkgeschoolde arbeidskrachten, jongeren in een uitkeringssituatie, herintreders en ouderen groeit met 1,5% in de periode van 2023 - 2025.
-
Blz. 104
403.1.1 Inzet van het Project meedoen via Dokwurk.
-
Blz. 105
403.1.2 Als gemeente meer regie houden door de inzet van een accounthouder op de activiteiten Kenniswerkplaats en Kennislab, om een sluitende keten te vormen voor arbeidsbemiddeling en toeleiding.
-
Blz. 106
403.1.3 Stimuleren en mede organiseren van een traject van leven lang leren in samenwerking met Wurkstart.
-
Blz. 107
403.1.4 De positie van Dokwurk verstevigen door nog beter in te spelen op de lokale economie en huidige arbeidsmarkt.
-
Blz. 108
403.2 Betere samenwerking en aansluiting onderwijs en arbeidsmarkt realiseren in het kader van de Versnellingsagenda Noordoost Friesland.
-
Blz. 109
403.2.1 Doorontwikkeling van wurkstart (leven lang leren).
-
Blz. 110
403.3 Koppeling maken tussen uitdagingen op de arbeidsmarkt en duurzaamheid.
-
Blz. 111
403.3.1 Projecten stimuleren vanuit de gemeente die zich richten op duurzaamheid, innovatie en arbeidsmarkt.
-
Blz. 112
404.1 Groei van de gastvrijheidssector
-
Blz. 113
404.1.1 Eeltsjemar toeristisch ontwikkelen.
-
Blz. 114
404.1.2 Inzetten op branding en marketing.
-
Blz. 115
404.1.3 Opstellen van een ontwikkelkader.
-
Blz. 116
404.1.4 Onderzoek naar optimalisatie van fiets- en wandelnetwerk.
-
Blz. 117
404.1.5 Stimuleren initiatieven van inwoners.
-
Blz. 118
Beleidsdocumenten
-
Blz. 119
Verbonden partijen
-
Blz. 120
Uniforme beleidsindicatoren
-
Blz. 121
Overzicht baten en lasten
-
Blz. 122
Toelichting op de verschillen
-
Blz. 123
Programma 5: Wenjen en Omjouwing
-
Blz. 124
Waar gaat programma 5 ‘Wenjen en Omjouwing’ over?
-
Blz. 125
Doelen
-
Blz. 126
501.1 In de komende 4 jaar worden er 200 extra wooneenheden gerealiseerd vanuit sociaal oogpunt naast de bestaande productie, waarbij de gemeente de regierol behoudt.
-
Blz. 127
501.1.1 100 woningen realiseren voor starters en lagere inkomens (onder de €250.000).
-
Blz. 128
501.1.2 75 woningen realiseren voor senioren appartementen of woonhofjes.
-
Blz. 129
501.1.3 Het vaststellen van beleid over pré mantelzorg-, kangoeroewoningen, flexibel wonen en tiny houses waardoor er ten minste 25 alternatieve woonvormen gerealiseerd kunnen worden.
-
Blz. 130
502.1 De hoeveelheid huishoudelijk restafval naar maximaal 100kg per inwoner per jaar in 2025.
-
Blz. 131
502.1.1 Inwoners en de mienskip worden betrokken en actief gestimuleerd om zo weinig mogelijk afval te produceren (afvalpreventie) door middel een campagne in de mienskip en op scholen in begin 2023.
-
Blz. 132
502.1.2 Inwoners en de mienskip worden betrokken en actief gestimuleerd om hun afval zo goed mogelijk te scheiden door middel van een campagne in de mienskip en op scholen in begin 2023.
-
Blz. 133
502.1.3 Samen met burger een plan ontwikkelen voor afvalpreventie en afvalscheiding.
-
Blz. 134
502.1.4 De bron- en nascheiding van de huishoudelijk afvalinzameling en -verwerking wordt verder ontwikkeld zodat zo veel mogelijk huishoudelijk afval kan worden hergebruikt.
-
Blz. 135
502.2 70% van de elektriciteit van de gehele gemeente wordt duurzaam opgewekt in 2030 en een besparing creëren van 1,5% procent energie per jaar.
-
Blz. 136
502.2.1 In 2023 een plan ‘Dorp van de toekomst’ gericht op klimaatverandering en energietransitie, gereed te hebben om de ambitie te kunnen realiseren en hierbij de mienskip bij betrekken.
-
Blz. 137
502.2.2 Stimuleren van opzetten energie coöperaties.
-
Blz. 138
502.2.3 Plan op te stellen in 2024 om het maatschappelijk vastgoed te verduurzamen.
-
Blz. 139
502.2.4 Het realiseren van een gemeentelijk circulair ambachtscentrum waardoor het hergebruik van producten binnen de gemeente optimaal wordt gefaciliteerd. In samenwerking met: Dokwurk, Kringloopwinkels en Milieustraten.
-
Blz. 140
502.3 De energiearmoede wordt zodanig verminderd dat in 2030 alle inwoners blijvend in hun energiebehoefte kunnen voorzien op basis van een maatschappelijk verantwoord niveau van levensonderhoud.
-
Blz. 141
502.3.1 Uitvoering geven aan het project Energiearmoede.
-
Blz. 142
503.1 De kwaliteit en aantrekkelijkheid van de woningvoorraad en woonomgeving verbeteren en te verduurzamen.
-
Blz. 143
503.1.1 Faciliteren in het verduurzamen van de bestaande woningen.
-
Blz. 144
503.1.2 Het maken van dorpsbiografieën.
-
Blz. 145
503.1.3 Meer aandacht voor groen in (nieuwbouw) wijken en buitenfaciliteiten verbeteren met parken en tuinen.
-
Blz. 146
503.2 De doorlooptijd van planvoorbereiding voor ruimtelijke projecten met 40% versnellen.
-
Blz. 147
503.2.1 Plan van aanpak opzetten en hier acties op ondernemen.
-
Blz. 148
Beleidsdocumenten
-
Blz. 149
Verbonden partijen
-
Blz. 150
Uniforme beleidsindicatoren
-
Blz. 151
Overzicht baten en lasten
-
Blz. 152
Toelichting op de verschillen
-
Blz. 153
Programma 6: Iepenbiere Romte
-
Blz. 154
Waar gaat programma 6 ‘Iepenbiere Romte’ over?
-
Blz. 155
Doelen
-
Blz. 156
602.1 Beheer van kapitaalgoederen Openbare Ruimte optimaliseren om de balans tussen kosten, bedrijfszekerheid en risicosturing te verbeteren.
-
Blz. 157
602.1.1 Verkennend onderzoek voor de haalbaarheid van assetmanagement van kapitaalgoederen.
-
Blz. 158
603.1 Bevorderen van de biodiversiteit binnen de openbare ruimte.
-
Blz. 159
603.1.1 Uitwerken van een paragraaf ‘biodiversiteit’ in de beleidsplannen Openbare Ruimte.
-
Blz. 160
603.1.2 Het realiseren en stimuleren van maatregelen: delen intensief gazon extensief beheren, bloembollen aanplanten, geveltuinen aanleggen, extra inheemse bomen aanplanten, vogelbosjes aanleggen en inzaaien bloemenweides binnen de bebouwde kom
-
Blz. 161
604.1 Het creëren van veilige en duurzame bereikbaarheid voor alle relevante mobiliteitsvormen.
-
Blz. 162
604.1.1 Opstellen mobiliteitsplan (GMP) in 2023 en een uitvoeringsprogramma Verkeer en Mobiliteit..
-
Blz. 163
604.1.2 Inhaalslag realiseren op het onderhoud van openbare ruimte om de toegankelijkheid en veiligheid te verbeteren.
-
Blz. 164
604.1.3 Realiseren van een hoofdfietsroute Damwâld – Feanwâlden met aansluiting op de Koarndyk.
-
Blz. 165
604.1.4 Samen met de Provincie Fryslân zorgdragen voor een plan voor veilige en doeltreffende herinrichting van de N361 Lauwersseewei waarbij zo veel mogelijk koppelkansen worden benut.
-
Blz. 166
604.2 De fysieke toegankelijkheid van winkelkernen voor mensen met een beperking één inrichtingsniveau omhoog te brengen.
-
Blz. 167
604.2.1 Startnotitie ontwikkelen met als doel het ‘keurmerk toegankelijkheid’ op minimaal het niveau ‘brons’ te behalen.
-
Blz. 168
604.3 Infrastructuur voor recreatie en toerisme opwaarderen.
-
Blz. 169
604.3.1 Verbreden van fietspaden en omvormen naar beton of asfalt en netwerken op elkaar aansluiten.
-
Blz. 170
604.3.2 Koppelkansen verzilveren die bijdragen aan de haalbaarheid van realisatie vaarroute Âldtsjerk – Rinsumageast - Dokkum
-
Blz. 171
Beleidsdocumenten
-
Blz. 172
Verbonden partijen
-
Blz. 173
Overzicht baten en lasten
-
Blz. 174
Toelichting op de verschillen
-
Blz. 175
Algemiene dekkingsmiddels, Overhead, Heffing VPB en Onvoorzien
-
Blz. 176
Algemiene dekkingsmiddels
-
Blz. 177
Waar gaat ‘Algemiene dekkingsmiddels over?
-
Blz. 178
Uniforme beleidsindicatoren
-
Blz. 179
Overzicht baten en lasten
-
Blz. 180
Toelichting op de verschillen
-
Blz. 181
Overhead
-
Blz. 182
Waar gaat Overhead over?
-
Blz. 183
Uniforme beleidsindicatoren
-
Blz. 184
Overzicht baten en lasten
-
Blz. 185
Toelichting op de verschillen
-
Blz. 186
Heffing VPB
-
Blz. 187
Waar gaat Heffing VPB over?
-
Blz. 188
Overzicht baten en lasten
-
Blz. 189
Toelichting op de verschillen
-
Blz. 190
Onvoorzien
-
Blz. 191
Waar gaat Onvoorzien over?
-
Blz. 192
Overzicht baten en lasten
-
Blz. 193
Activiteiten
-
Blz. 194
Overzicht activiteiten
-
Blz. 195
Overzicht activiteiten
-
Blz. 196
Paragrafen
-
Blz. 197
Paragraaf lokale heffingen
-
Blz. 198
1.1 Inleiding
-
Blz. 199
1.2 Overzicht belastingen en heffingen
-
Blz. 200
1.3 Tarieven en kwijtscheldingsbeleid
-
Blz. 201
1.4 Tarieven
-
Blz. 202
1.5 Belastingopbrengsten 2024
-
Blz. 203
1.6 Kostendekking afvalstoffenheffing, rioolheffing, en leges
-
Blz. 204
1.7 Vergelijking woonlasten op basis van Atlas van de lokale belastingen
-
Blz. 205
Paragraaf weerstandvermogen
-
Blz. 206
2.1 Inleiding
-
Blz. 207
2.2 Beschikbare- en vereiste weerstandscapaciteit
-
Blz. 208
2.3 Benodigde weerstandscapaciteit o.b.v. risico inventarisatie
-
Blz. 209
2.4 Kengetallen
-
Blz. 210
Paragraaf onderhoud kapitaalgoederen
-
Blz. 211
3.1 Inleiding
-
Blz. 212
3.2 Majeure vervangingen / projecten
-
Blz. 213
Paragraaf financiering
-
Blz. 214
4.1 Paragraaf financiering
-
Blz. 215
Paragraaf bedrijfsvoering
-
Blz. 216
5.1 Inleiding
-
Blz. 217
5.2 Een zelfstandige organisatie
-
Blz. 218
5.3 Ontwikkeling personele bezetting
-
Blz. 219
5.4 ICT als belangrijke randvoorwaarde
-
Blz. 220
5.5 Apparaatskosten
-
Blz. 221
5.6 Financiën Opbouw en Ontvlechting
-
Blz. 222
5.7 Ontwikkeling risicomanagement en interne controle
-
Blz. 223
5.8 Fraude en integriteit
-
Blz. 224
5.9 Rechtmatigheid
-
Blz. 225
5.10 Continuïteit
-
Blz. 226
Paragraaf verbonden partijen
-
Blz. 227
Verbonden partijen
-
Blz. 228
6.1 Inleiding
-
Blz. 229
6.2 Verbonden partij
-
Blz. 230
6.3 Beleidskader
-
Blz. 231
6.4 Soorten verbonden partijen
-
Blz. 232
6.5 Voorschriften conform BBV
-
Blz. 233
6.6 Risico's
-
Blz. 234
6.7 Verbonden partijen
-
Blz. 235
Gemeenschappelijke regelingen
-
Blz. 236
GR Veiligheidsregio Fryslân
-
Blz. 237
GR Sociaal Domein Fryslân
-
Blz. 238
GR Welstandszorg Hûs en Hiem
-
Blz. 239
GR Fryske Utfieringstsjinst Milieu en Omjouwing (FUMO)
-
Blz. 240
GR Dokwurk
-
Blz. 241
GR Mobiliteitsburo Noard East Fryslân
-
Blz. 242
GR Recreatieschap de Marrekrite
-
Blz. 243
Vennootschappen en coöperaties
-
Blz. 244
NV Kabeltelevisie Noordoost Friesland
-
Blz. 245
Afvalsturing Friesland (Omrin)
-
Blz. 246
Bank Nederlandse Gemeenten
-
Blz. 247
Stichtingen en verenigingen
-
Blz. 248
Stichting Roobol
-
Blz. 249
Vereniging van Nederlandse Gemeenten
-
Blz. 250
Vereniging van Friese Gemeenten
-
Blz. 251
Stichting IJswegencentrale Oostergo
-
Blz. 252
Coöperatie Openbare Verlichting Energie Fryslân UA
-
Blz. 253
Paragraaf grondbeleid
-
Blz. 254
7.1 Inleiding
-
Blz. 255
7.2 Nota Grondbeleid 2020-2023
-
Blz. 256
7.3 Grondexploitatiecomplexen
-
Blz. 257
7.4 Winstneming grondexploitatiecomplexen
-
Blz. 258
7.5 Nog te realiseren kosten en opbrengsten
-
Blz. 259
7.6 Risico’s
-
Blz. 260
Paragraaf openbaarheid
-
Blz. 261
8.1 Paragraaf openbaarheid
-
Blz. 262
Paragraaf subsidies
-
Blz. 263
9.1 Inleiding
-
Blz. 264
9.2 Ontvangen subsidies
-
Blz. 265
Jaarrekening
-
Blz. 266
Grondslagen voor waardering en resultaatsbepaling
-
Blz. 267
Inleiding
-
Blz. 268
Balans (activa)
-
Blz. 269
Balans (passiva)
-
Blz. 270
Baten en lasten
-
Blz. 271
Waarderingsgrondslagen
-
Blz. 272
Balans
-
Blz. 273
Balans
-
Blz. 274
Toelichting op de balans
-
Blz. 275
Toelichting op de balans
-
Blz. 276
Schatkistbankieren
-
Blz. 277
Schatkistbankieren
-
Blz. 278
Niet in balans opgenomen verplichtingen
-
Blz. 279
Niet in de balans opgenomen verplichtingen
-
Blz. 280
Gebeurtenissen na balansdatum
-
Blz. 281
Gebeurtenissen na balansdatum
-
Blz. 282
Overzicht van baten en lasten
-
Blz. 283
Saldo baten en lasten 2024
-
Blz. 284
Resultaat 2024
-
Blz. 285
WNT verantwoording
-
Blz. 286
WNT-verantwoording 2024
-
Blz. 287
SiSa verantwoording
-
Blz. 288
SiSa bijlage verantwoordingsinformatie 2024 op grond van artikel 3 van de Regeling informatieverstrekking sisa - d.d. 7-01-2025
-
Blz. 289
Rechtmatigheidsverantwoording
-
Blz. 290
Rechtmatigheidsverantwoording
-
Blz. 291
Vaststellingsbesluit
-
Blz. 292
Bijlagen
-
Blz. 293
Bijlage 1: Overzicht incidentele baten en lasten
-
Blz. 294
Bijlage 1: Overzicht incidentele baten en lasten
-
Blz. 295
Bijlage 2: Structurele toevoegingen en onttrekkingen aan de reserves
-
Blz. 296
Bijlage 2: Structurele toevoegingen en onttrekkingen aan de reserves
-
Blz. 297
Bijlage 3: Gewaarborgde geldleningen
-
Blz. 298
Directe borgstellingen
-
Blz. 299
Borgstellingen met WSW
-
Blz. 300
Bijlage 4: Overzicht baten en lasten per programma per taakveld
-
Blz. 301
Bijlage 4: Overzicht baten en lasten per taakveld
-
Blz. 302
Bijlage 5: Overzicht investeringen
-
Blz. 303
Bijlage 5: Overzicht investeringen
-
Blz. 304
Bijlage 6: Overzicht staat van activa
-
Blz. 305
Bijlage 6: Overzicht staat van activa
-
Zoeken
-
Publicatie bijlagen
-
Contact
-
PrivacyStatement
-
Sitemap